Ai auzit de Amazonienii, cea mai mare comunitate de vanzatori pe amazon din Romania?

Ai auzit de Amazonienii, cea mai mare comunitate de vanzatori pe amazon din Romania?

Lucian Vasile
Salut!

Eu sunt Lucian Vasile, membru al comunitatii Amazonienii
si vand produse fizice pe Amazon de pe 21 Noiembrie 2017.

Am urmat cursul #3 al lui Alex Huditan (Hudi) din 5 cate au fost.

Poate ai auzit de Hudi, a aparut in presa si pe la TV.
Da repede o cautare dupa "amazonienii", "Alex Huditan"
pe google ca sa vezi care-i treaba.

Pana acum sunt peste 3000 de cursanti care formeaza cea mai
mare comunitate platita din Romania.

Se pare ca din martie incepe Cursul #6.

Pana la noapte (ora 12) cursul are o reducere semnificativa.

Ai putea sa arunci un ochi, iti va lua mai
putin de 5 minute sa afli despre ce este vorba:
https://newsletter.yuka.ro/l/aTAsxvN1GNjEpizcRHnL3w/1fcmu8zdgi7DxA3y892dni892g/li9Y4C5Tvjsc5892w80K1FNA

Eu voi reveni cu informatii la tine
(cifra de afaceri, planul pe care l-am aplicat, cat m-a costat, etc.)

Daca totusi nu vrei sa mai primesti mesaje de la mine
fa click aici:

Nu vreau sa mai primesc mesaje de la Lucian Vasile
in legatura cu cursul Amazon SetUp si experienta lui :(